|
Post by lotski on Sept 12, 2014 12:34:32 GMT
Ik weet niet of jullie via Spotify naar muziek luisteren, maar als niet-premium member krijg je tussendoor allerlei ads te horen. Op mijn werk luister ik altijd via Spotify naar muziek. Enkele weken terug hoorde ik een interessante over Guardians of the Galaxy. Het 'belangrijkste' stukje heb'k er even tussenuit gehaald (tussen haakjes is dialoog uit de film): Vol spanning (“Oh yeah!”) en humor (“You bunch of a-holes!”). Ook voor vrouwen (“That’s a big gun!” -“Oh yeaaaah…”)!
Ik vind het niet meteen terug op internet en vrees dat je de ad ook niet meer hoort op Spotify, mes excuses. Ik vond dit zo idioot dat'k meteen enkele liedjes heb geskipt zodat'k het nog eens kon horen. Toen heb ik ook in een document overgeschreven wat er werd gezegd, alleen had'k er niet eerder aan gedacht om dit bij jullie te posten. Moet dat nu écht, people? Men begreep mijn frustratie niet: 'het is maar reclame'. En daar moest'k het maar bij houden. 
|
|
|
Post by antonvoloshin on Sept 12, 2014 12:37:54 GMT
Jammer, want het is anders een fijne film met - voor een popcorn-actispektakel, dan - weinig gratuite male gaze en fan service.
|
|
|
Post by IsauraVanNimp on Sept 12, 2014 12:51:29 GMT
Ik heb op Twitter toch ook veel ergernis zien voorbij komen over die specifieke reclame, dus je bent zeker niet de enige die het ziet en er 'last' van heeft ...
|
|
|
Post by lotski on Sept 12, 2014 13:23:35 GMT
Op Twitter zit'k bijna nooit. 'k Ga er eens naar zoeken!
|
|