|
Post by 5inist on Sept 28, 2014 13:45:59 GMT
Pas geleden maakte ik een kort filmpje. Het thema is Vrouwen als freaks. Het gebeurt me regelmatig dat ik nogal vies wordt aangekeken door andere vrouwen, vaak zelfs vriendinnen, wanneer het gaat over uiterlijke verzorging en kleding. Ze kunnen zich niet voorstellen dat ik er vrijwillig voor kies niet mee te doen aan de norm. Want, zoveel moeite is het toch niet om je te ontharen/deodorant te gebruiken etc, etc? Het filmpje is een persoonlijke (kunstzinnige) uiting van deze ervaring. Er mag op gereageerd worden uiteraard en ik ben ook benieuwd of jullie zelf wel eens iets creatiefs doen met feministische onderwerpen. Plaats dat dan gerust hieronder.
|
|
|
Post by mashab on Oct 1, 2014 13:03:30 GMT
 wordt een kaartje. heb ook wel dingen met meer inhoud waar meer moeite in zit, maar die moet ik scannen al die shit. komt wel. 
|
|
|
Post by mashab on Oct 18, 2014 9:54:54 GMT
oja ik ben echt een sukkel, ik vergat deze. was denk ik wel 18 ofzo toen ik deze maakte maar is sindsdien wel ingezet voor anti-kindhuwelijk praktijken jeej! 
|
|
|
Post by Lindsi on Dec 20, 2014 11:02:22 GMT
Even een creatieve oproep!
Op 6 maart organiseert de KU Leuven Feminist Society ter ere van Internationale Vrouwendag Girls go BOOM, een knallende (letterlijk!) avond met vrouwelijke/feministische/in-'t-algemeen-gewoon-heel-coole artiesten. Wat er te zien zal zijn? Kunst, poetry slam, live muziek, open mic, en ballonnen. Heel veel ballonnen.
We zijn hiervoor nog altijd op zoek naar artiesten! Vooral eigenlijk (Engelstalige) dichters én een live band. De band moet niet per se "feministisch ingesteld" zijn, het zou vooral heel cool zijn om wat vrouwelijke muzikanten in de kijker te kunnen zetten.
|
|